1. Marca FUTURO™
  2. Sfaturi si recomandari utile
  3. Cum să reduceți durerile de genunchi după alergare
  • Cum să reduceți durerile de genunchi după alergare

    • Majoritatea alergătorilor - în special cei care înregistrează mulți kilometri de antrenament sau care concurează pe distanțe lungi - au acuzat la un anumit moment dureri la nivelul genunchilor după alergare. Pentru unii, pachetele cu gheață fac parte din rutina de după fiecare alergare. Alții își folosesc puterea minții și așteaptă pur și simplu să treacă durerea - până la următoarea alergare.

      O soluție mai bună ar fi prevenirea completă a disconfortului, iar cea mai bună modalitate de a vă susține genunchii pentru alergare este de a stabiliza articulația genunchiului și de a asigura o mișcare înainte, eficientă. Aflați cum puteți reduce durerile de genunchi cu sfaturile noastre utile.


    • Mențineți toate articulațiile stabile și puternice pentru a preveni vătămările

      Când alergăm sau când mergem, picioarele, gleznele, genunchii și șoldurile lucrează împreună pentru a ne propulsa înainte. Dacă o parte a corpului este slăbită sau rănită sau dacă ne antrenăm când avem o condiție fizică slabă, riscăm să ne pierdem cadența naturală și ne expunem la probleme ale întregului nostru sistem locomotor.

      Dacă vă confruntați cu durerile la nivelul genunchilor după alergare, fie că este vorba de antrenament sau de competiții, nu este nevoie să acceptați disconfortul ca parte a rutinei. Luați măsuri pentru a vă îmbunătăți condiția fizică. Consultați-vă cu un instructor, antrenor sau specialist în accidente sportive, pentru a vă evalua mersul și tehnica, apoi lucrați pentru a rezolva eventualele probleme. Rugați-l pe instructor să vă recomande exerciții de stabilizare, pentru a preîntâmpina sau ameliora durerile la nivelul genunchilor asociate cu alergarea. Dacă nu aveți acces la ajutor profesionist, căutați resurse, precum Runner’s World, pentru exerciții clasice de stabilizare care vă pot ajuta să reduceți durerea la nivelul genunchilor și al gleznelor.


    • Benzile și ortezele pot fi, de asemenea, de ajutor

      Când sunt folosite în mod corespunzător, benzile și ortezele pentru genunchi, cum ar fi Suportul de stabilizare pentru genunchi FUTURO™, pot oferi, de asemenea, susținerea și stabilitatea atât de necesare și vă pot îmbunătăți capacitatea de a vă deplasa. Vătămările acute necesită atenție și tratament profesionist, la fel ca și durerile articulare cronice. Medicul sau instructorul dumneavoastră vă poate recomanda compresia potrivită și vă poate sfătui despre cum și când să folosiți o orteză pentru genunchi. Pentru un mic sprijin suplimentar în timp ce vă antrenați cu o accidentare la genunchi, ortezele pentru genunchi OTC vă pot oferi stabilitate, pentru a vă continua recuperarea.

      Dacă genunchii sunt sănătoși și fără dureri și doriți să îi mențineți la fel, fiți proactivi cu exerciții de stabilizare concepute pentru a consolida mușchii și tendoanele asociate articulației genunchiului. Țesutul conjunctiv puternic oferă cel mai bun suport posibil pentru genunchi în cazul alergării.